سلامت

کاشت مو در ترکیه یا اسپانیا: چگونه بهترین گزینه را انتخاب کنیم؟

کاشت مو در ترکیه یا اسپانیا: چگونه بهترین گزینه را انتخاب کنیم؟

کاشت مو در ترکیه یا اسپانیا: چگونه بهترین گزینه را انتخاب کنیم؟

Greffe de cheveux en Turquie ou en Espagne: comment choisir la meilleure option?

مقاله حمایت شده

تکنیک های متعددی از جمله استخراج واحد فولیکولی (FUE) وجود دارد که شامل گرفتن پیاز مو از یک لامپ است. ناحیه اهدا کننده و کاشت آنها در بیمار. روش دوم که به نام کاشت مستقیم مو (DHI) شناخته می‌شود، به لطف کاشت موی کمتر تهاجمی و بهبود سریع‌تر، حفظ ظاهر زیبایی بعد از عمل را امکان‌پذیر می‌سازد. در این روش پیوندهای کمتری نسبت به روش FUE کاشته می شود. یکی از اولین سوالاتی که در مواجهه با امکان عمل کاشت مو مطرح می شود این است که تصمیم بگیرید کجا آن را انجام دهید: در ترکیه یا اسپانیا؟ در اینجا برخی از بهترین کلینیک‌های موجود در هر دو مقصد، و چه معیارهایی را باید در نظر گرفت.

بهترین کلینیک های کاشت مو در ترکیه

امروزه ترکیه رتبه اول را در بین برترین مقاصد کاشت مو دارد. ترکیه با داشتن مؤسسات پزشکی در خط مقدم تحقیقات در زمینه کاشت مو، مداخلات پزشکی و زیبایی شناختی بسیار خاص و نوآورانه ای را ارائه می دهد. کلینیک های ترکیه پیگیری های قبل و بعد از عمل را انجام می دهند و در نتیجه عمل موفقیت آمیز و درصد موفقیت بالایی را تضمین می کنند.

Capilclinic ترکیه

کاپیکلینیک استانبول و همچنین مدرن بودن کلینیک آن، این یکی از بهترین ها در ترکیه است.

Capilclinic یک روش موثر به نام MIN TIME FUE ارائه می دهد که شامل طبقه بندی فولیکول ها بر اساس کیفیت آنها در طول دوره است. فرآیند استخراج فولیکول تا حد امکان برای مدت کوتاهی خارج از بدن نگه داشته می شود تا شانس پیوند موفقیت آمیز افزایش یابد. و این کلینیک همچنین درمان نوآورانه با سلول های بنیادی را ارائه می دهد که شامل استخراج سلول های بازسازی شده از چربی شکم، و انجام فرآیندی است که آنها را تقویت می کند. تزریق بعدی آنها به بافت مو به منظور بازسازی فولیکول ها و به دست آوردن نتایج بهتر است.

بیماران در دکتر اوغوز کایران کلینیک او را برای حرفه ای بودن و مراقبت جامع از جمله پیگیری بعد از عمل و مداخله دوم در صورت لزوم توصیه می کند.

کلینیک Capillaris

کلینیک کاپیلاریس پذیرای بیماران خود برای کاشت مو با قیمتی بسیار مناسب است، در حالی که در پکیج خود اقامت در هتل از مرکز شهر پایتخت ترکیه را نیز گنجانده است. مراقبت کامل از کلینیک برای بیمار که باید به استانبول سفر کند بسیار اطمینان بخش است.

روش های مختلف ارائه شده در کلینیک، DHI یا FUE، پاسخگویی به نیازهای خاص هر بیمار را ممکن می سازد و بنابراین هزینه عمل را محدود می کند. همین امر در مورد درمان طاسی جزئی در پیشرفته ترین شکل آن نیز صدق می کند.

بنابراین Capillaris درمان کامل و شخصی را برای بهبودی بهتر پس از عمل ارائه می دهد.

کلینیک مرکز پزشکی SALUSS

در آنتالیا، کلینیک SALUSS بسیاری از پزشکان، جراحان و دندانپزشکان مجرب و مجرب را در اختیار شما قرار می دهد. برای ارائه بهترین درمان ها SALUSS پس از تبدیل شدن به یک مرجع در ترکیه، ارائه یک مترجم، محل اقامت، حمل و نقل و پیگیری کامل را ارائه می دهد.

عملیات در بیمارستان‌های مدرن انجام می‌شود که توسط مقامات بهداشتی ملی و بین‌المللی معتبر و تایید شده است. پیشنهاد کاشتابرو، ریش و سبیل نیز در این کلینیک ارائه می شود.

بهترین کلینیک های کاشت مو در اسپانیا

در اسپانیا تعداد افرادی که از طاسی رنج می برند بسیار زیاد است. بنابراین پیشنهاد کلینیک هایی که کاشت مو را ارائه می دهند افزایش یافته است و تجربه آنها بهبود یافته است.

Capilclinic اسپانیا

کلینیک Capilclinic نیز واقع شده است. در چندین شهر اسپانیا: مادرید، بارسلونا و سویا.

کارکنان پزشکی بسیار واجد شرایط، با تجربه هستند و با مدرن کار می کنند. امکانات آنها همچنین تکنیک MIN TIME FUE را توسعه داده اند که نتایج عالی ارائه می دهد.

بیماران از پیشنهاد مراقبت شخصی و قیمت های مقرون به صرفه قدردانی می کنند.

Teknon Clinic

کلینیک Teknon مستقر در بارسلون یکی از بهترین ها در این زمینه محسوب می شود.

تخصص آنها تکنیک FUE برای کاشت مو است، اما آنها همچنین ارائه درمان های موازی مانند درمان های دارویی، مزوتراپی، پی آر پی یا میکروپیگمنتیشن.

کلینیک مو دکتر هانس هاینیکه

مدیر این کلینیک، دکتر هانس هاینیکه، جراح متخصص کاشت موکه بیش از 10 سال به طور انحصاری به کاشت مو اختصاص دارد. او بخشی از ISHRS (انجمن معروف بین المللی جراحان متخصص در کاشت مو) است و هر ساله در کنگره های ملی و بین المللی شرکت می کند تا دانش خود را در مورد آخرین تکنیک های مو به روز کند.

همه مشاوره ها شخصاً توسط متخصص پزشکیکه ایمنی بیمار را تضمین می کند. تیم پزشکی با تکنیک FUE برای درمان طاسی کار می کند و همچنین روش هایی را برای ابرو، ریش و سبیل ارائه می دهد.

کاشت مو در اسپانیا. یا ترکیه؟ برای فرانسوی ها، انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو در خارج از کشور می تواند بسیار دشوار باشد. هنگام انتخاب بهترین کلینیک باید جنبه های زیادی در نظر گرفته شود.

کاشت مو یک عمل جراحی زیبایی است که برای رسیدن به نتیجه طبیعی نیاز به مداخله دقیق دارد. . این فقط در مورد مقایسه قیمت مقرون به صرفه ترین روش نیست، که می تواند شما را به سمت یک کلینیک کم هزینه اما با کیفیت پایین تحت تاثیر قرار دهد. باید اطمینان حاصل شود که کلینیک دارای اقدامات ایمنی و بهداشتی و صلاحیت کارکنان مورد نیاز برای مراقبت همه جانبه از بیمار است. امکانات باید مدرن باشند و کیفیت بسیار خوبی از مراقبت از بیمار ارائه می دهند.

توصیه می شود صلاحیت های رسمی را بررسی کنید. کلینیک انتخاب شده به منظور تضمین انطباق مناسب با مقررات بهداشتی. در ترکیه، بهتر است این عمل‌ها در بیمارستان‌ها انجام شود، زیرا کلینیک‌های خصوصی نیازی به انجام معاینات بهداشتی یکسان ندارند.

انتخاب تکنیک ایمپلنت مناسبکه با نیازهای شما سازگار است، ضروری است. در واقع، بسته به روش DHI یا FUE انتخاب شده، تعداد عمل‌ها متفاوت است و می‌تواند بر پیگیری و نیازهای بعد از عمل بیمار تأثیر بگذارد.

مزیت اسپانیا نزدیک آن و شاید زبانی است که در هنگام برقراری ارتباط با تیم پزشکی قابل درک تر از ترکی به نظر می رسد.

در نهایت، توصیه می شود

قوی>سوالات درست بپرسید تا قبل از هر تصمیم بزرگی تا حد امکان اطلاعات بیشتری کسب کنید.

هزینه کاشت مو چقدر است؟

در سال های اخیر قیمت کاشت مو به میزان قابل توجهی کاهش یافته و کاشت مو به یک عمل در دسترس تر تبدیل شده است. هم به دلیل تقاضای فزاینده مشتریان و هم به دلیل رقابت بین بسیاری از کلینیک های ترکیه و اسپانیا.

در آنجا انتخاب مشکل می تواند باشد. از گزینه‌های بسیار، اما اولین توصیه این است که از همه چیزهایی که در بسته ارائه‌شده توسط کلینیک موجود است یا نه، یک نقل قول دقیق بخواهید. قبل از انجام، باید مطمئن شوید که قیمت شامل حمل و نقل، اقامت، مترجم و همچنین پیگیری بعد از عمل و درمان‌های لازم برای بهبودی در ماه‌های اول است.

قیمت کاشت مو به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله تعداد فولیکول‌هایی که باید پیوند شوند. پزشک یک ارزیابی شخصی اولیه را برای تعیین ویژگی های مو، تکنیک مورد نیاز و در نتیجه دشواری عمل انجام می دهد. با توجه به همه این معیارها، قیمت نهایی از قبل مشخص می شود و اطلاع از مراقبت های قبل، حین و بعد از عمل بسیار مهم است.

مقرون به صرفه ترین قیمت می تواند بین 2300 تا 2900 یورو باشد. در ترکیه، به دلیل هزینه های پایین نیروی کار و استاندارد زندگی این کشور، قیمت پایین تر است. برای کاشت مو تقریباً بین 2000 تا 7000 یورو در اسپانیا یا ترکیه نیاز است.

توجه این مطلب نمی تواند جایگزین نشخه پزشکی شود و رسانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد 

مدیر مجله

یه پسر آبان ماهی با افکار پیچیده و تنیده از خشم علاقه زیادی به گسترش وب و وبسایت نویسی داره ،یه پسر از دل سنگ های آبی کهکشانی که هیچکس نمیتونه دستش رو بخونه و از 1399 تا حالا تو دنیای وب سرگردان و آموزش دیدن است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا